Update's

Bedankt Cera, voor het omarmen van onze missie!

Wij van Scouts Buken Delle zijn verheugd en dankbaar voor de steun die we hebben ontvangen van Cera voor ons nieuwste project - de aanleg van een regenwaterput. Deze gulle sponsoring heeft niet alleen ons enthousiasme vergroot, maar zal ook een blijvende impact hebben op onze gemeenschap en het milieu.

Dankzij de genereuze bijdrage van Cera kunnen we niet alleen de ecologische voetafdruk van onze nieuw gebouw verminderen, maar ook een belangrijke bijdrage leveren aan het behoud van kostbaar water. Als Scouts zijn we er trots op dat we onze jeugd de waarden van duurzaamheid en verantwoordelijkheid kunnen bijbrengen, en Cera's steun maakt dit alles mogelijk.

Met zo'n 400.000 vennoten is Cera een machtige kracht die mensen, middelen en organisaties samenbrengt, krachten bundelt, initiatieven neemt en waardevolle projecten realiseert met een duidelijk doel: samen investeren in welvaart en welzijn.

Ook jij kunt deel uitmaken van Cera! Surf naar  www.cera.coop/nl/particulieren