Scouts Buken Delle

Scouting sinds 1943

Welkom!

Welkom bij Scouts Buken Delle! Wij zijn een dynamische en enthousiaste groep gelegen achter de kerk van Buken, die openstaat voor iedereen die avontuurlijk is ingesteld en graag nieuwe dingen wil leren. Onze groep bestaat uit jongens en meisjes van verschillende leeftijden en achtergronden, maar één ding hebben we allemaal gemeen: we houden van buiten zijn en van uitdagingen!

Bij ons staat plezier maken centraal, maar we vinden het ook belangrijk om onze leden te laten groeien en ontwikkelen. Door middel van leuke en uitdagende activiteiten stimuleren we hun zelfredzaamheid, verantwoordelijkheid en creativiteit. Op die manier dragen we bij aan de persoonlijke groei van onze leden en helpen we hen om zichzelf beter te leren kennen.

Als je bij ons lid wordt, maak je deel uit van een hechte groep die elkaar steunt en respecteert. Samen maken we mooie herinneringen en bouwen we aan vriendschappen voor het leven. Ben je nieuwsgierig geworden naar onze Scouts? Kijk gerust rond op onze website en ontdek wat wij te bieden hebben!

Actueel

Ouderdropping

Op vrijdag 29 maart nodigen we je uit voor een spannende dropping ten voordele van het buitenlandskamp van onze enthousiaste givers! Heb je zin om je oriëntatievaardigheden te testen en het weekend op een fantastische manier te beginnen? Dan mag je dit avontuur zeker niet missen!

Wat staat je te wachten?

🌍 Een Ontdekkingsreis: We bieden twee boeiende tours aan - een grote tour van 10 km die om 19u begint en een iets kortere tour van 7 km die om 20u vertrekt. Kies de route die bij je past en verken samen met vrienden en mede-avonturiers de prachtige omgeving.

🍹 Verfrissende Consumptie: Bij deelname van slechts €9 ontvang je niet alleen een onvergetelijke ervaring, maar ook een verfrissende consumptie om na het avontuur gezellig na te praten en herinneringen te delen. Tijdens de wandeling zullen er ook verschillende posten aanwezig zijn waar er extra consumpties kunnen gekocht worden!

Schrijf je nu in (vóór 27 maart) en geef je weekend een extra dosis plezier, avontuur en betekenis! Je trouwe viervoeter meenemen mag zeker ook maar laat dit zeker op voorhand weten!

Tot dan!

Schijt je rijk

Liefste vrienden

Dit jaar organiseren we de 4e editie van onze schijt je rijk!

Het concept is hetzelfde: koop een vakje voor €5 en maak kans op €200 en een geschenkmand

Kom ook zeker langs bij 't Waterbos (Schoonstraat 9, 3020 Herent) voor veel gezelligheid! Er zal animatie zijn voor de kinderen & overheerlijke eet-en drinkmogelijkheden! Dit jaar hebben we ook een super grote en leuke obstakelbaan geregeld, niet te missen!

Bovendien is dit allemaal voor de bouw van onze nieuwe lokalen te kunnen financieren, prachtig toch?

Praktische info:

28 april, 14:00u bij 't Waterbos

Koop snel jouw vakje(s) en wie weet ben jij dit jaar wel de gelukkige!

Tot snel!!