Het uniform

Het scoutshemd

Dit is bij onze scouts ‘verplicht’ vanaf de welpen en kan je kopen in de hopper winkel. Op de afbeelding hier naast kan u zien waar elk kenteken een plaats heeft op het hemd.

Ons sjaaltje

Elke scouts heeft een eigen unieke kleurencombinatie van het sjaaltje, dit is het voorwerp dat ons onderscheidt van alle andere scoutsen. Ons sjaaltje bestaat uit de prachtige combinatie van zwart en rood. Dit sjaaltje is ook 'verplicht' voor alle leden & leiding en dit kun je op de scouts kopen voor slechts €10.

De t-shirts & pullen

We hebben met onze scouts ook onze eigen t-shirts en sinds kort ook onze eigen prachtige hoodies. De t-shirts zijn altijd beschikbaar op de scouts, de pullen worden om de 1 - 2 jaar opnieuw op reservering besteld. De t-shirt is ter vervanging van het hemd verplicht voor de kapoenen en kun je kopen voor €15 bij de leiding. De prijs van de hoodie staat niet vast aangezien deze sterk afhangt van het aantal  dat besteld wordt bij de drukker.